W dzisiejszym świecie bylejakości nie tak łatwo skusić dziecko tym, co wartościowe. Razem z moim synem podjęliśmy to wyzwanie i wśród byle jakich książek wyławiamy te, które są mądre i piękne. A jest ich sporo, wystarczy poszukać. Świat ilustracji zaczarował nas w szczególności...

piątek, 31 sierpnia 2012

Eugen Kluev, Bajki na Dłuższą Metę


Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Oprawa: twarda
str.166
Wiek: 6+

Ilustracje: Agnieszka Żelewska

Bajki wcale nie muszą być o smokach i królewnach. Równie dobrze mogą dotyczyć świata wokół nas, dzięki czemu staje się on magicznym miejscem. Lekkie Letnie Pantofelki, Zasuszony Bukiet Czerwonych Róż, Stara Konewka, Szalik w Szkocką Kratę - tacy bohaterowie sprawiają, że dziecko zupełnie inaczej zaczyna patrzeć na przedmioty codziennego użytku. Niezwykły bodziec dla wyobraźni. Niezwykła książka.


6 komentarzy:

  1. Boskie są te ilustracje:)Już mam ochotę smakować tę książeczkę z moim synkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie zawiedziecie się... Ja kupiłam ją tu: http://dedalus.pl/. Przeceniona z 44 na 18zł!!! A o książce dowiedziałam się od mojej Przyjaciółki, równie szalonego książkopożeracza;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Tez zaczynam się interesować ilustracjami w ksiazkach dla dzieci.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do regularnego odwiedzania mojego bloga:))) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ilustracje i opowiadania są piękne, genialnie delikatne i ulotne. Moja prawie 8 letnia córka wkręciła się w te klimaty.

    OdpowiedzUsuń