W dzisiejszym świecie bylejakości nie tak łatwo skusić dziecko tym, co wartościowe. Razem z moim synem podjęliśmy to wyzwanie i wśród byle jakich książek wyławiamy te, które są mądre i piękne. A jest ich sporo, wystarczy poszukać. Świat ilustracji zaczarował nas w szczególności...

piątek, 14 września 2012

Zbigniew Batko, Z powrotem, czyli fatalne skutki niewłaściwych lektur

Wydawnictwo Łódzkie, 1993
Oprawa: miękka
str. 191
Wiek: 9+

Ilustracje: Stasys Eidrigevicius

To książka, którą posądza się o to, że jest równie dobra dla dzieci, jak i dla dorosłych. A może nawet lepsza dla dorosłych. Po brzegi wypełniona absurdalnym humorem na myśl przywodzi nieco Alicję w Krainie Czarów. Dziś jest to prawdziwy unikat, za który przebiegli kupcy na Allegro żądają bajońskich sum. Czy warto wydać tyle na książkę? Ja już zapomniałam, ile za nią zapłaciłam, a wciąż jest to jedna z najbardziej magicznych książek, jakie czytałam. Przekonamy się, czy Franek pokocha ją równie mocno...  Nieco więcej pisałam o niej tu.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz