W dzisiejszym świecie bylejakości nie tak łatwo skusić dziecko tym, co wartościowe. Razem z moim synem podjęliśmy to wyzwanie i wśród byle jakich książek wyławiamy te, które są mądre i piękne. A jest ich sporo, wystarczy poszukać. Świat ilustracji zaczarował nas w szczególności...

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Beatrix Potter, Pierwsze słowa

Wydawnictwo Wilga SA, 2012
Oprawa: twarda
str. 5
Wiek: 0+ (chociaż na okładce widnieje znak "nie nadaje się dla dzieci w wieku 0-3 lat")

Ilustracje: Beatrix Potter

Pierwszy raz zobaczyłam tę książkę  tu i zaraz zapragnęłam przedstawić ją zwinnym paluszkom Franka. Po przygodzie z Bardzo głodną gąsienicą zrozumiałam, że czytanie połączone z manualnym wyzwaniem stanowi podwójną zabawę. Tekst jest prosty, a ilustracje staroświeckie, ale całość ma w sobie nieodparty urok. Podczas pierwszego zapoznania przez niemal pół godziny Franek nie mógł oderwać się od książki!










4 komentarze:

  1. Cieszę się, że i Frankowi Królik przypadł do gustu.;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! To chyba najlepszy wybór dla siedemnastomiesięcznego dziecka :)

      Usuń
    2. a właśnie - to oznaczenie od 3 lat zaskoczyło mnie;O chyba z obawy, że dziecko połknie kartonik? no, ale ja i tak przy każdej książce pilnuję (etap zjadania;/:))) )

      Usuń
    3. Musiałoby się dużo napracować, żeby go wyjąć ;) A etap zjadania - w odniesieniu do książek - to chyba najbardziej niebezpieczny jest dla mamy: za każdym razem boję się, że mi serce pęknie, gdy widzę kolejną poobgryzaną z każdej strony piękną książkę ;) No ale w końcu to nie moja książka :)))

      Usuń